onsdag 21. september 2011

for en start på dagen....


....ja her datt geipen ned på knærne i gledelig overraskelse,skulle helst ha hoppet i sofaen så jeg stanget meg i taket,sånn bare for å ta en reality check...kunne det virkelig være sant?Og sant var det visst,så jeg tror jeg likevel hoppet litt jeg selv om jeg ligger rett ut!(en fysisk umulighet men hva gjør man ikke i slike gledes-stunder?)For hvem hadde ikke nok en gang kjempeflaks og vant et års  abonnement på Vakre Hjem ?Det er nesten så jeg blir litt flau,vant abonnement hos Franciska Munck Johansen forrige gang og det er vel et års tid siden,og nå var det Vakre Hjem som delte ut i anledning bladutgivelse nr.50 !!!Og jeg skal love jeg har alle utgavene,og jeg skal love enda mer at jeg koser meg med dem til støtt og stadighet,
jeg kan rett og slett ikke få lovprist bladet nok!Og nå vanker nok et år med bladet i postkassen,- jeg hadde selvsagt kjøpt det uansett og jeg var også inne på tanken på å ønske meg abonnement i julegave,for det er veldig stas å få det rett i postkassen altså!


Så med den gode nyeheten ble det en bedre frokost,egg og bacon(egentlig i mangel på brød)!En annen som også syntes denne dagen startet bra var Talisa som fikk slafse i seg the leftovers...
så her i heimen er det rett og slett

to fornøyde frøkner :)

Tuuuusen takk til Vakre Hjem,
både for at dere trakk akkurat meg men også for at dere lager akkurat det bladet dere lager!!!

1 kommentar:

  1. Enjoy that beautiful magazine...love your dog !!! and you of course.....xxx...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.