mandag 4. juli 2011

full klaff one more time...........


....Tina Woodstrup har slått til nok en gang og lanserer en kolleksjon tro mot stilen sin,i farger og snitt. Og det er jo så kjekt å kombinere gamle Woodstrup mot eventuelle nye,alt matcher!
Så selv om jeg synes Tina er uutholdelig treg med å legge ut bilder av de nye kolleksjonene på nettsidene sine og jeg blir nesten pittelitt snurt,så er det glemt like fort når jeg ser de lekre klærne som jeg skulle hatt en del av i klesskapet mitt ....
Og det er igrunnen ikke helt fritt for at jeg kunne tenkt meg en del til husets unge frøken også..se så masse herlig da :)
Tina Woodstrup til barn får man faktisk kjøpt her i Langevågen,på den flotte butikken Lille Venn som selger for det meste barne og baby-klær men også litt annet snacks i form av leker etc til barna.
Ellers kjører jeg meg mer enn gjerne en tur uti Fosnavågen til jentene på Bella Blå når jeg skal kjøpe Tina til meg selv...
og nå er det jo ferietid og vi må jo finne på et og annet om dagene,kan ikke bare gjøre huslige sysler på inn og utsiden av heimen...selv om vi sikkert kunne fyllt hele ferien med gjeremål av det slaget,men vi må jo gjerne finne på noe gøy for barna også og da vet du er det mamsen slår to fluer i en smekk og tar med seg barna på badeland i Fosnavågen.En fiiiin måte å gjøre alle fornøyde på...*blunke,blunke*!!Tenkte forresten jeg skulle sjekke ut badelandet i Molde også,det har det vært snakk om lenge men nå har vi muligheten.Og da passer det seg jo med en tur på koslige Skaret,litt shoppings i Molde by og så er der et par butikker litt lenger nord som jeg lenge skulle besøkt...som f.eks Hjerterom.
Også kalt sightseeing men med "tilfeldig" innlagte butikk-besøk ;)
Nei nå skal dagene nyyyytes:)
Hva gjør du på i ferien?
Nyt du også :)

2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara riktigt läckra kläder. Jag är tyvärr krasslig, men det är tur det kommer nu för vi skall åka på semester på lördag.
    Ha en fin vecka.
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Wow så mycket fina kläder!!! Kram Johanna

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.