lørdag 2. juli 2011

dagene får fort....


...det er lørdag allerede!!!!!!!!!!!!!Og jeg roper jippi og hallelujah og er storveges fornøyd med at jeg har hatt min siste arbeidsdag på 5 uker!!Ferie..mmmm,ordet smaker bedre i munnen enn smågodtet jeg stapper i meg akkurat nå!!! Det er maaaaaaaaaaaaange år siden jeg hadde ferie sist...og ihvertfall så mange uker på rad,så dette blir en ny opplevelse - jeg og Gubben har jo aldri hatt ferie sammen før,annet enn 4 dager i fjor og 3 dager året før..
og diverse andre elementer jobbmessig kan det jo også være deilig å slippe unna i en periode ;P ¨
Så akkurat nå er jeg egentlig for en gangs skyld veldig glad tiden har gått fort...nå skal livet virkelig nytes,come rain or shine:)

Og hvilken bedre måte å starte den femukerlange nytelsen på enn å se på den uendelig vakre solnedgangen over Ålesund? Vakkert,vakkert,vakkert!Skulle gjerne tatt bilde og delt,men det blir jo aldri så vakkert som i virkeligheten!

Vakre er også mine forholdsvis nye sko...tenk jeg som har vært på jakt etter sko i måneder...uten å finne så derfor har jeg gått med vinterskolettene mine helt frem til nå..de er jeg nemlig utrolig fornøyd med,men eeeeeeeeeeendelig fant jeg en avløser for dem!
SoNize har utrolig mange fine sko,og dette paret ble med hjem fra Emmas Verden her i Langevågen.Så nå er jeg klar for å skifte ut og få en luftigere variant på bena...så får jeg håpe de kommende 5 ukene ikke går fort i det hele tatt...

       ha en herlig helg :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.