søndag 12. juni 2011

In need of a studio???





via 

...eller et ateliér som vi vel kaller det på norsk?Eller rett og slett en lekker leilighet fyllt av lys gjennom fantastiske vindu? (Jeg hadde aaaldri fått sove her men det er nå en annen historie...altfor lyst for mine sove-vaner -jeg er sånn "turn off the light dear" type jeg da,hihi )
Men fadderullan for en herlig leilighet.Se på et par av bildene...så gøy da med teppe "malt" på gulvet!!! Fuglehus i taket!Knas!!! Jeg elsker at det ser ut som tilfeldighetene råder...litt "rot" her og der men det tror jeg er litt av meningen,og jeg lar meg sjarmere:)
Forresten blei jeg jo rett nøgde her i heimen når jeg tok ned gardinene på hovedstuen...de skulle egentlig bare til vask,men husets frue syntes det ble så lyst og lett og deilig uten gardiner at de nå har fått gå i dvale for en stund!Vi er så heldige å ha en fantastisk utsikt alle veier her vi bor,og det var deilig å få "åpne opp" enda mer !Akkurat nå sitter jeg og tar en liten Rune Rudberg og ser "uuuut ot havet" ,i håp om å se om det kan bli litt lettere vær i løpet av dagen.Tåken ligger tykk nedover byfjellet i Ålesund,men er det ikke litt lysere lenger uti der mon tro?*håpe*
Ser på alle de flotte uterom-bidragene på NIB`en for tiden og hadde jo tenkt å bidra...men været har ikke vært inneforstått med den planen så langt.Uansett er det kjekt å nyte andres fine bilder....
og det håper jeg du gjør her på sammensuriumet mitt også :)


3 kommentarer:

  1. Er også stødt på disse fantastiske billeder - tænk at have et sådan rum. God pinse

    SvarSlett
  2. I need that too !!!!...xxx

    SvarSlett
  3. Vakkert! -Og det var cowgirlbildene over her også. :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.