fredag 6. mai 2011

inspirasjon......

....fra finske Kirsi med den knakandes tøffe bloggen puutaloelamaa ,som jeg fant dette bildet hos.


her er stilen rå og tøff og med mange spennende detaljer,og jeg kan ikke si annet et frøken Andersen her falt hodestups for denne idéen....skal ikke mer enn litt tavlemaling og et krittstykke til så kan man røffe opp hva som helst!


Har sett mange kjempetøffe tavlevegger og lignende rundtomkring,men denne var noe for seg selv,ikke sant?


thank you Kirsi for allowing me to show my blog friends your wonderful cabinet and idea,-I am sure they´ll love it as much as I do:)))




6 kommentarer:

  1. This is nice !!! happy sunny weekend darling....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  2. Så tøft!

    Tørkestativet blir nok litt enklere enn det jeg har visst bilde av. Tviler sterkt på at mannen min har tålmodighet til å skjære ut så "avanserte" saker..

    Jeg tar gjerne i mot en kopi av oppskriften uansett altså. Skal prøve å få overtalt han!

    God lørdag!

    SvarSlett
  3. I love the dark woods where you can write on. Even the dark walls I like it a lot! :)

    Sarah

    SvarSlett
  4. Så bra med möbler som barnen FÅR rita och skriva på.
    Bara att sudda ut det sedan....
    Kram ullamaria

    SvarSlett
  5. Thank you for this post. I don´t understand your language very well, but maybe I use google translator.

    Warm rgds,

    Kirsi

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Tusen takk for varmende ord!!! Vi håper go'gutten klarer seg! Er glad for hver dag vi får ha ham med oss!! Det var en lettelse å få diagnose! Så får vi håpe medisinene hjelper...! Ja, denne flåtten er noe drit...hva skal vi med små jævlene, kan ikke noen finne en gift som vi kan utrydde dritten med...grrr!!!

    Utrolig lekkert skap og så smart med tavlemalingen! Skikkelig stilig=)!

    Ha en herlig kommende uke!
    Klemmer!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.