mandag 9. mai 2011

i sterkt påvirket tilstand...
















....sitter jeg her og blogger. I dag synes jeg alt har vært blått......strålende blått!Aldri har vel havet og fjordene vært blåere?Og himmelen aldri vært så skyfri,lyseblå og vakker?Er det rart man blir påvirket?(solstikk kalles det visst også *lol*) Så i kveld blir det en dose bilder fra tyske Car Moebel med innslag av blått...jeg er visst umettelig!!!Mykje vil ha meir.......
Men så er det ganske så fint da,ikke sant?Håper du har hatt samme vakre blåfargene rundt deg du også i dag,hvorenn du befinner deg!!!!


   I´ve got the blues......

3 kommentarer:

  1. Det har vært deilig blått i Bergen også hele helgen og det fortsatte i dag.
    Det gjør så godt!
    Og man blir påvirket, ja! Ikke til å unngå, det :)

    SvarSlett
  2. I know baby.....you have got the blues....high five !!...xxx...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.