søndag 3. april 2011

takk,takk og atter takk...

...til dere som gidder å tenke på lille,rare meg når dere deler ut award´er rundtomkring!
Blir like overrasket hver gang,og må først og fremst få takke inderlig for det:)


Denne ganen har jeg fått award fra damene bak bloggene
Kaisa´s Mamma 
Englemor 
The Essence of the Good Life 


snille,kjekke damene - tuuusen takk:)


Og som vanlig så følger det litt arbeid med en award,denne gangen er det diverse spørsmål som skal besvares så jeg får vel bare fyre løs?




1) Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynte vel for å ha et sted hvor jeg kunne legge ut bilder av ungene og hundene hvor venner og familie som bor lenger borte kunne titte innom av og til og se hva vi bedriver...så har det vel utartet seg kan man si til å bli en hyggelig hobby som gir masse inspirasjon og mange nye venner :)Jeg begynte med å skulle blogge for "andre" men nå blogger jeg for min egen del,kooooser meg skikkelig med bloggingen!:)
2)Hvilke blogger følger du?
Wow......jeg følger utrolig mange blogger,oppdager nye til stadighet.Noen faste er jeg innom daglig,andre mer sporadisk.Myyyyyyye interiør,men også blogger om bryllup gir meg mye inspirasjon f.eks til dekorering,borddekning og så videre.
Moteblogger er også spennende,både til små og store.Og selvsagt afghanske mynder:)
3)Favoritt Make-Up Merke?
Siden jeg har sensitiv hud har jeg de siste årene brukt Clinique og vært veldig fornøyd med det i hvertfall med hensyn til hudpleie.Når det gjelder sminke er jeg "alt-etende" men det er jo ekstra deilig  shoppe noe litt ekslusivt da:)
4)Favoritt kles-merke?
Haha...finnes ikke bare ett for min del!!!Jeg eeeeeelsker klær...kjøper nok ikke så mye som før siden ungene blir prioritert først,men gi meg noen tusinger og de vil bli svidd av i rekordfart på merker som St.Tropez,Culture,Cream,Noa Noa,Repeat,Day Birger Mikkelsen,By Ti-Mo....uff,mange flere også faktisk!!!(Og nå fikk jeg skikkelig shoppe-sug ta hele greia ,hihi)Men kan like greit shoppe på H&M,Vero Moda og det som ellers friter med noe jeg liker
5)Ditt "må-ha" make-up produkt?
Hmmmm...må jeg ha noe??? Må ha ansiktskrem,men det er vel ikke make-up? Jeg liker meg jo best med sminke når jeg skal på jobb eller noe spesielt,men er slett ikke avhengig av å gå med det til alle døgnets tider,- alt til sin tid vil nå jeg si...ute med hundene oppi skogen for eksempel eller hjemme med vaskefilla mellom fingrene foretrekker jeg nok å være naturell.
6)Din favorittfarge?
Hildrande du desse spørsmålene er ikke laget for meg!!!For jeg har jo ikke bare en favorittfarge!Jeg har mange!Paaaaass ;P
7)Parfyme?
Oppsann...jeg har maaaaange parfymer jeg og bruker hele horven,og kunne enda tenkt meg mange flere!Noe fantastisk deilig med å unne seg en ny parfyme av og til - og så finnes det jo så mange himmelske nydelige dufter,og vakre flakonger!
8)Favorittfilm?
Hmm...nå grubler jeg voldsomt her.....ser egentlig sjelden film...men en som sitter i minnet er blant annet "Den Engelske Pasienten" som jeg syns var utrolig vakker.Er ellers uhorvelig imponert over denne helgens mest sette film her i heimen;nyeste Narnia-filmen som mor selv i huset også synes er helt utrolig laget!
(Og så er jo Caspian ganske smekker da:)
9)Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Skal jeg liksom klare å velge bare ett her også????? Hvem er det som har funnet på desse spørsmålene,hihi???
Jeg har mange lyster på dette feltet også,- jeg er skikkelig sugen på en London-tur til i løpet av året for eksempel,men tenk den som kunne ha tid og penger til å kjøre rundt på den engelske landsbygden i noen uker da???*drømme*
Skulle også vært gladelig fornøyd om jeg kunne henge på en campingvogn bakpå bilen og tatt for meg Sverige...mange gode grunner til det og ser for meg å slå både en og to og tre fluer i en smekk om så skulle skje:mange flotte tilbud til barnefamilier...Sverige har mye å by på,så kunne man drakset med seg hundene og fått stilt dem litt ut her og der,og så kunne kanskje til og med mor ulystet  seg litt på loppis og sånn dere vet;) (og i det henseende har jeg selvfølgelig absolutt ingen planer om å bruke campingvognen til last,hihi)
Belgia,Nederland....Frankrike....innbiller meg at jeg hadde kommet til heaven innen møbler og sånt om jeg kunne snuse litt rundt på en rundreise gjennom desse landene!Og hva med Italia,Cinque Terre for eksempel?Utrolig vakkert!Og om jeg fikk,skulle jeg tatt med Trudelutten min og reist tilbake til Sevilla!Og om jeg fikk enda litt til,skulle jeg tatt med ungene og Gubben til Disney Land enten i Paris eller Usa (Usa hadde ikke vært dumt da kunne jeg nemlig shoppet Beef Jerky og Hagemøbler)Ellers hadde det vel vært ganske så greit med en helt vanlig syden-tur også,- her i heimen har vi ikke hatt så mye ferie  og ungene har ikke prøvd annet enn noen få dager i Legoland og noen få dager i Dyreparken - begge deler reiser jeg forøvrig gladelig tilbake til når som helst:)Nei dette temaet er endeløst skjønner jeg og stopper her før jeg har tatt for meg hele verden!
10)Fem ting du har i vesken din?
Ha...endelig et lett spørsmål å svare på for meg også:)
Jeg bruker nemlig ikke veske.Enda jeg har veskedilla.Har til og med eget veske-skap!!! Men siden jeg fikk desse hersens elendige overbelastede skuldrene mine så har jeg ikke kunnet bruke veske noe særlig så når jeg er ferdig-operert på "hi sida" om en måneds tid så skal jeg jaggu bruke vesker igjen må vite:))))


Oppgaven videre er å gi denne awarden videre til fem andre blogger med mindre enn 100 følgere....men siden jeg har fått en ung dame på fanget her nå og det er ganske sent og hun burde ha sovneet for leeenge siden men er visst lik låk i magen,så må jeg gjøre kort prosess og sende denne videre til dem av dere som er på besøk og leser dette!!!!!!!Tusen takk og værsågod neste:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.