lørdag 2. april 2011

Hever glasset...

...senker skuldrene og tar helg etter noen timer på jobb - nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden,i morgen er det tidlig opp på håndballkamp for Martinemor!
Ville bare takke for så mange koslige kommentarer,og ikke mindre enn 3 awarder den siste tiden!!! What´s a girl to say???? Tuuusen takk...jeg skal nok ta dem for meg i morgen og takke på skikkelig vis! Med dette morsomme bildet fra Christina Gustafsson i Sverige hvor en av hennes hunder er med på reklame for Volvo Finans Card sier jeg

skål og god helg til alle :)

1 kommentar:

  1. Helga er nærmest over nå....har vært litt uinspirert i forhold til blogging i det siste....men en kommentar til deg må det jo bli. Fiin genser Linus har fått fra snille mormora, fargene er bare så vår.

    Håper insprasjonen kommer tilbake til en vårsyk nordlandsjente snart.

    Kjære Tove, ha en nydelig søndagskveld og en god ny uke....Mona

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.