torsdag 24. februar 2011

Spicy Vanilla....


 ....er et norsk merke jeg kan like godt!!!Har aldri sett det i butikker,men ser litt bilder rundtomkring på nettet og har bitt meg  merke i de skjønne klærne de lager.Og så er det jo litt stas med at det er norsk design også da...og ekstra patriotiske blir vi selvfølgelig i desse vm-tider hvor gullmedaljene til norge kommer til å florere??Heia Norge ! Sjekket forhandler-listen og her i Ålesund er det en butikk som heter Sans som fører merket..må bare innrømme at jeg ikke har peiling på hvor den butikken er altså?????Jeg som trodde jeg var ganske up-to-date på det området,skjønner at det er på tide med en oppdatering og bytur snarest!

Men om ikke jeg har hellet med meg har heldigvis Spicy Vanilla nettbutikk ,så det er håp for alle!De nærmeste timene skal jeg sjekke ut om det er håp for noe fornuftig husarbeid for en "enarmet banditt" - men jeg har mye godt på lur på bloggen senere i dag! B.l.a har jeg fått to awarder som jeg setter stooor pris på og må fortelle om og ikke minst sende videre!Men først...ut på tur,aldri sur :)
Legg forresten merke til englene ned på tunikaen her...SPicy Vanilla har faktisk engler som "varemerke" og som den lille engelen jeg selv er (???) (med skit på vengan):
så er engler aaaaaaldri feil....

3 kommentarer:

  1. O wowwwwww great clothes!! happy day darling....love Ria...xxx...

    SvarSlett
  2. Den lyseblåe.....er helt meg, elsker blått i alle varianter.
    Kos deg på en torsdagskveld, så herlig med helg imorgen, håper alt er bra med armen din.

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  3. such a wonderful portrait and serie photo,s from you.
    like the clothes you wear

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.