onsdag 16. februar 2011

Neimen hellandussan.....


....her må all viljestyrke samles for å motstå desse to,skjønne "fristelsene"!!!
Om du går inn på Finn.no,torget - gis bort - Møre&Romsdal, så finner du nemlig en annonse på desse skjønne,to kastrerte guttene som skal gis bort!Jeg har jo lenge syslet med tanken på en liten hund....Martine har veldig lyst på,men det blir jo meg den faller på naturligvis.For å si det slik,kaninene er det jeg som tar meg av! Men så har det jeg sp slik at frøken dyrekjær her slett ikke hadde hatt noe imot en liten "attpåklatt" (ja igrunnen av både det ene og andre slaget,hint til Gubben her).SÅ vi har snakket om Kinesisk Nakenhund,Martine og jeg da.Men vi ønsker helst Powder Puff...dvs. kinesisk nakenhund med pels...nesten som en mini afghansk mynde:)
Eller jeg kunn tenkt meg en liten italiensk mynde.Men klart,når man ser to søte småttiser som dette så ble det litt tankearbeid her ....herre gi meg styrke får jeg vel si,jeg som sjelden tyr til høyere makter men skit la gå,må man så må man!


     uimotståelige,ikke sant?

1 kommentar:

  1. Nyyydelig! ♥ jeg har jo mange av disse hærlighetene hjemme,både med og uten pels ♥ utrolig skjønne vesner.Har hatt cc og pp i 17 år faktisk, de er utrolig spesielle...må oppleves thi hi, klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.