lørdag 5. februar 2011

Får opp lysten.....










....til kjekke sysler på hjemmefronten gjør denne boksen her!Hvis Gubben var innom bloggen min nå så tenkte han kanskje håpefullt på at madamen hadde ervervet en boks med noe heeeelt annet som kunne være bra for lysten (helg og greier),men da blir det nok en gedigen nedtur! For lystene det dreier seg om her er mine egne....men jeg må vel inkludere han også på et eller annet stadie siden det er "hans" møbler som skal males etterhvert.Nederlandske Painting the Past har så vakre farger og inspirasjonsbilder....men se på malingsboksen da!!! Fadderullan,var ikke den  drittlekker!!!????
Trekker assosiasjoner mot enkelte gaver man får,som er så lekkert pakket inn at man knapt vil åpne den...nesten en pynt i seg selv,ikke sant?
Gler meg til det våres av mange grunner,men kanskje ekstra mye til varmere dager,sol....åpne dører og vinduer i huset og malingslukt - da er jeg i gang:)

hver sine lyster;P


1 kommentar:

  1. Knall-fine farger! Og i lekker emballasje til og med??! Ikke hverdags syn det nei.
    Ha ei super helg Tove!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.