tirsdag 8. februar 2011

Arkitektonisk utgraving....

                 Så skal husfruen nedi fryserne dykke,-
                 kanskje har hun litt hell og lykke?
                 Alle tre er fylt til randen...
                 men hva kan så behage manden?
                 Og ungene skal også like det de får....
                 alle fornøyde? - sjelden det går!!!
                 Ingenting frister meg så veldig,
                 graver jeg dybt nok er jeg kanskje heldig?
                 Ernæring og sunnhet skal tenkes på
                 så hva skal jeg i dag finne på???


      det eeeevige dilemma ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.