mandag 27. desember 2010

Til fingerspissene.......







....gjennomført!Her var det ...om ikke en rød tråd...så ihvertfall en grå tråd fra rom til rom og det er egentlig ganske ufattelig at det bor folk her,til og med barn!!!!! Har de bare grå klær?Grå leker?Gjetter i villelse på at mannen i huset har grått hår,hihi!Man kan undres...
Men fy søren så lekkert da,det skal ikke stikkes under en stol!Sjekk de herlige industri-lampene over kjøkkenbordet her...rått! Og på stuen lenger oppe er der selvsagt et par slike stoler som jeg nok en gang presiserer at jeg ha ! Mye tøft og fint og særdeles inspirerende i dette hjemmet,som jeg fant hos La Journal De La Maison  !Men nå skal jeg ta meg av mitt eget lille maison her...i går ommøblerte vi Linus sitt rom og det ble så bra,i dag står Martines for tur - hun fikk nemlig flotte skrivepult i julegave,vi må lage plass...mer om den senere:)))
Og mens jeg pjasker på skal jeg sterkt vurdere om jeg skal døpe om bloggen min til Lady Grey,Gråsonen eller noe annet med grått i...føler jeg har innlegg om grått på grått !Men det er jo sååå stilig!!!!!!!!!!
    sånn er det med den saken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.