søndag 26. desember 2010

Glimt fra selveste kvelden..........

 To spente småtroll som hadde store vansker med å holde fingrene vekke fra alle pakkene...det var nesten uutholdelig spennende å vente........
 Julaften var vi hos mine foreldre....godt å komme inn gjennom dørene og kjenne julemiddagslukten slå i mot oss,og komme til ferdig dekket bord - luksus :)
 Forsyne meg hadde ikke ungene vært akkurat (på grensen tror jeg) snille nok til at nissen stakk innom!Linus tok imot han med spenning,men for Martine-mor var det hele forferdelig skummelt!!! Da var tante Linda sitt fang godt å ha...moren stod jo bare å flirte borti en krok!!!!Heldigvis tødde trultemora opp...måtte jo det skulle det bli noen pakker på henne..og det hele endte godt med klem og kos:)

 Kos fikk til og med Gubben...noe måtte vi jo gjøre for å vekke trøttingen!!! ;)
 Skal jammen si det var ei som kry kunne ta fatt på pakkeutdelingen,og leste til og fra lappene som bare det!!!!Og tenk....denne store esken var til henne...ojojoj!!
Et ytterst sjeldent øyeblikk,hvor Linus faktisk både var stille og satt stille!!
Spennende med ny Sabeltann-bokfra mormor og morfar,gutten ble dypt konsentrert!

Vi hadde en kjempekoslig kveld med god mat og drikke,-noko redusert for min del siden en gryende influense var på gang,og vi i butikkbransjen er vel mer eller mindre svisker denne dagen...og dagene derpå også forresten! Så her har det vært rolige dager,totalt usosiale og det har vært godt å roe tempoet helt ned!
Skremselpropagandaen min rettet mot Gubben virket selvsagt ikke.....jaggu slo ikke fyren til å kjøpte meg "dør" !Men den var kjekk å få den da:)
Så får vi jobbe videre med den andre saken dere vet ;)
Heldigvis tok mamma og pappa hintet og jeg er nå den lykkelige eier av Anemone-boken...fadderullan for en flott bok!Kan bare anbefale den videre!

takk for alle flotte gaver til store og små,
det får man si...det er ikke måte på:)

1 kommentar:

  1. It looks like you and your familly has fun this christmas !!!......lovely week darling......love Ria.....xxxxxx.....

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.