onsdag 10. november 2010

Det ukjente....








...kommer desse bildene.
For det virkelige sammensuriumet utspiller seg nemlig på skrivebordet mitt...med lapper og notater i hytt og pine og som regel...men ikke alltid viser det seg i dette tilfellet ..så vet jeg hva som er hva.Men her er jeg blank og tom og til ingen nytte...annet enn å meddele at desse lekre bildene er funnet på nettet og kan være ganske så fine å se på, spør du meg! Nok en gang en bekreftelse på at stuen min skal bli grå!!!Og det badet var slett ikke dumt det heller...sånn hvisatdet det kommer et bad til her i heimen en gang?????






  lekkert:)



1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.