torsdag 11. november 2010

Bestilling sendt!

Er det ikke merkelig hvordan tilfeldighetene av og til råder?
I går kveld,når jeg hadde lagt Martine satt jeg litt på sengenkanten hos henne og snakket...
jeg fortalte henne at vi måtte ta å hive ut litt bamser og slikt som ikke brukes lengre,for nå er hun stor jente og trenger seg skrivepult så vi må lage plass.
Da lyste ansiktet hennes opp,og det var tydelig at det hørtes litt spennende ut.
Fakta er at mamsen her har vært på utkikk etter skrivepult til trultemora leeenge,
men har selvsagt ikke funnet noe som går igjennom sensuren! (jada,den er ganske streng)!
Men hva skjer på en liten surferunde på nettet i natt når man egentlig burde lagt vannrett og drømt søtt,men var nok litt omsnudd siden man hadde sovet omtrentlig hele dagen siden jeg var og er syk...joda,da finner jeg skrivepulten sin!!! Selv om jeg søkte på noe heeeeeelt annet,må vite! Plutselig var den der,og det var ikke et snev av tvil,-her er pulten jeg vil ha! Dermed har jeg sendt bestilling til min kjære pappa som forhåpentligvis svinger hammer og sag og det som må til for å lage en akkurat sånn en.....tilfeldigheter?


      niks...det er nok skjebnen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.