lørdag 16. oktober 2010

Morgenstund....

 ...har gull i munn? 
Ihvertfall har den noe annet flott...nå har nemlig jeg og ungene nettopp foretatt en uhøytidelig trekning av min lille give-away og funnet to heldige vinnere! 






Stakkars ungene hadde ikke fått av seg pysjamasene før mamsen fikk dem i sving...syntes det var litt koslig de også kunne få være med i stedenfor å trekke på en eller annen internet-side!!!






Så da skrev jeg lapper på lapper med alle navnene på...og koste meg mens jeg for n´te gang leste alle de utrolig koslige innleggene dere har skrevet på give-away´en - alt som ble skrevet var slikt jeg satt og leste med et smil om munnen og nikket og var enig med den ene etter den andre...kjempekoslig! 








Kom ut på kjøkkenet ropte jeg og forklarte hendelsesforløpet,og det var ikke vanskelig å skjønne at dette var egentlig litt spennende å få være med på!


Martine var først ute,og grafset godt nedi "godteskålen"
- og opp kom en liten lappe med navnet til koslige
Hilde M fra   Hilde M - lykkelig med liten 


Gratulerer - du vant Cath Kidston teskeier og koppehåndkle - pakke i kjømda!


Så var det Linus sin tur...han fikk fisket opp en lapp som det stod det vakre navnet:
Anette fra bloggen 
   Hjemme hos meg som får morsom handleliste og koppehåndkle med tekst


-gratulerer så masse til deg også!!


jeg skulle så gjerne hatt premie til alle som har vært med og delt sine tanker og følelser ..... dere er så gode alle sammen! Bedre lykke neste gang,og jeg sender dere ihvertfall en hilsen med ønske om riktig
god helg!












Personlig hadde jeg stor glede av denne give-away´en...fra det å finne premier,få sååå mange koslige tilbakemeldinger og nå endelig få lov å glede noen med en overraskelse en lørdags formiddag! Håper premiene faller i smak hos dere begge!

klemmer i massevis :)

6 kommentarer:

  1. Tusen hjerlig takk! Og ekstra stor takk til den skjønne prinsessa som trakk lappen min ♥

    Ha en fantastisk helg! Mail er sendt :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinnerne! Herlige jentene sine i pysjen. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer ti vinnerne!! Synd det ikke ble meg;)
    Goood lørdagskveld til deg & dine ♥
    Smil & klem fra Jeanette:)

    (sjekk min give away, kanskje gaven faller i smak;)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Yes!!!! Gøy å vinne :) Gleder meg til pakke :) Tuuusen takk- og tuuuuuusen takk til Linus :)

    Mail er sendt deg :)

    Fortsatt god helg!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer såå masse begge to:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.