onsdag 25. august 2010

På ´an igjen...








....barnehage og skolestart  er synonymt med innkjøp av klær og utstyr.Merkelig hvor fort desse småtrollene vokser seg ut av klær,og når de blir litt større klarer de til og med å slite ut enkelte ting.Så nå er det snart på tide med en innkjøpsrunde...vi får ta en oversikt over hva som trengs,for det er nå det er utvalg!
Heldigvis har det begynt å komma mange nye og fargerike,festlige merker til kidsa.Jeg liker veldig godt Vossatassar,spreke farger,god kvalitet og med mottoet:

          "For born med leik som livsstil!"

Og når kolleksjonen blir presentert med slike friske og herlige bilder,faller jeg bare enda mer pladask jeg!!!Unger i kassebil,på traktor,som baker og som klapper sau er akkurat etter min smak!
For det er jo sånn unger er,ikke sant?Slik skal de få leke,styre på og finne ut,få erfaringer og være aktive!!!Og da er gode klær et godt utgangspunkt! Men...vi vil ha sol leeeenge enda...parkdresser og regntøy blir garantert nok brukt utover høsten!
Ble du nysgjerrig så titt inn på Vossatassar du også!

2 kommentarer:

  1. Hei hei :))

    Hehe ja du må vel få lov å gifte dej i denne bilde da ♥ Ja den er dritstilig....jeg ler like mye hver gang den er på veien...er så utrolig morro å se den kommer kjørende....

    Jo jeg shopper litt i Ulsteinvik , men mest på MOA ♥ Og selve Ålesund.....og i dag fant jeg jo ikke noe heller da...så i morra tidlig reiser jeg til MOA ( er planen nå da ) kan forandre sej fort...

    I Fosnavågen er jeg nesten aldri , ikke 1 gang i året en gang hehe...letter å reise til MOA og den veien da for mej.....kjører oxså en del til Ørsta...;)

    Takk for super koselig kommentar!! :))

    Håper du har kosa dej i kveld og fortsatt gjør det ♥

    Klemmer ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.