onsdag 25. august 2010

Gåte...

I dag byr jeg på en liten gåte! Litt utfordringer i hverdagen skal man nemlig ha! Og den henger på veggen til venstre her.....
Denne fant jeg forleden kveld da jeg var og slapp løs desse hundene mine.I motsetning til når jeg er ute og går tur og har bånd på dem,og blir dratt i alle retninger,så har man liksom litt mer frihet når de løper rundt og styrer seg selv,også til å kikke opp eller ned eller hit eller dit.Og jeg kikte visst både opp og ned og hit og dit jeg,helt til blikket falt på denne saken!
"Hmmm....hva er det så som ligger her da?" tenkte jeg inni meg og hev meg over "byttet".Må nok bare innrømme at jeg ikke har peiling på hva det er for noe,men jeg likte det...så da er det igrunnen ikke så forferdelig nøye akkurat hva det er,- bortsett fra at det hadde vært gøy å visst.Har en følelse av det kanskje er noe maritimt,siden jeg fant det ved sjøen.Likte så veldig godt den deilige grønnfarge som jeg kan skimte innimellom rusten...vakker patina!Nå henger saken på veggen på uthuset ved siden av et par årer...så får vi nå se etterhvert hva skjebnen blir.Men først kan kanskje du hjelpe meg:
 
       Hva er nå dette for noe da???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.