torsdag 1. juli 2010

Herlige dager


....som vi mer enn gjerne vil ha flere av!!!!! Så utrolig deilig bare det å gå barføtt,hive av seg litt klær og til og med prøve både bikini og vannspreder!!!!Mens stakkars mamma har pakket seg inn i masse klær og prøver å klippe hekk - i utgangspunktet ikke så vanskelig,men akkurat i dag hadde visst alle biene i Langevågen bestemt seg for å høste nektar akkurat i min hekk...burde visst lånt en birøkter-drakt!!!! Men det ble nå ihvertfall litt bedre...
- nei dette ga sannelig mersmak og jeg må innrømme at jeg sitter her og slett ikke har noe lyst på jobb om bare noen få minutter! Kanskje holder været ut kvelden...så skal jeg i det minste ikke sove bort sumarnatta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.