torsdag 1. juli 2010

et kledelig navn....


....synes jeg så absolutt denne møbel/interiørkjeden hadde: 
   Homes in Heaven 
for hadde jeg for eksempel våknet i den sengen der hadde jeg minst trodd jeg var i himmel´n! 






Det hadde også vært ganske så himmelsk om jeg kunne ha slike hvite,lekre møbler i heimen,men akk o ve - det er ganske så umulig med min husholdning!


Heldigvis går det an å putte litt innimellom,og kombinere slik at man kan få en pitteliten smak av det lyse,lette,skjønne......




Og jeg har da f.eks hvit fryser...ja to til og med!Nei det var mager trøst :/
- faktisk til ingen nytte i det henseendet,men fryser må man jo ha.


Drømmer om å male diverse møbler rundtomkringsen hvite...men ser for meg det støvlaget som vil vise der sånn ca 1 time etter hver omgang med støvfilla!




Nei man ligger vel som man reder eller noe sånt,og jeg får heller ta med litt ekstra støv på kjøpet og gjøre det beste utav det når jeg har valgt å ha 3 særdeles bepelsede skabeloner gående rundtomkring!


Men skal love at jeg kunne tenkt meg mangt og mykje fra desse Homes in Heaven -folka altså...her var det mye lekkert!
Kjeden var ukjent for meg inntil i går kveld faktisk,-den er opprinnelig portugisisk,men har ekspandert og nærmeste HiH butikk er i Sverige.Kanskje får vi Nordmenn også glede av denne kjeden etterhvert?




Invitasjonen kommer ihvertfall her .... velkommen til Norge eller enda bedre - til Ålesund!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.