torsdag 8. juli 2010

Glad-Nyhet!

Å jada,dette kan vi like! 
Kjempegodnyhet til alle som i likhet meg med synes Karisma er "god-butikken" i bya (Ålesund)!Nå skal de nemlig få myyyyye større butikk i Storgata (forhåpentligvis uten vanskelige trappetrinn i inngangen slik at man kan komme inn med barnevogn også)(nå har ikke jeg så ofte med meg barnevogn til bya lengre da,men been there,done that og det er vel ingen hemmelighet at jeg håper på ny avlegger)(og dessuten kan man ofte handle myyye mer når man har barnevogn,- da får man med seg mye gitt,jeg har lastet barnevognene så fulle at babyen knapt nok vises under alt pikk-pakket,hehe)
Men nå skulle nå ikke dette være et innlegg om barnevogner,men om deilige herlige Karisma som blir bare enda bedre med egen Riviera Maison avdeling!Jeg sikler allerede,-dette blir stas!Har SKYHØYE forventninger og vet at jeg ikke blir skuffet,-Randi og damene får det til gang på gang!!!!!!!!!! Lykke til!!!!




bilder fra Karisma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.