fredag 25. juni 2010

ikke det nei!!!


...nå nei - i år...ihvertfall ikke i juni,- skal hagemøbler brukes til rompe-kvile og avlasting,det skal ikke styres på i hage eller rundt husveggene...nei man kan visst bare holde seg innenfor husets fire vegger og ta seg av forefallende arbeid her! Men grillen har jeg i pur fa....skap fyrt opp lell,nå ligger det deilige minihamburgere og surrer og varmer seg og jeg sitter og venter på koslig  besøk fra Trudelutt med ungeflokken sin.Tåken ligger tjukk nedi bygda,og fint lite minner egentlig om sommer...men vi får vel bare gjøre det beste utav det.Blir heldigvis ikke værsyk,men det er bare så mye,mye kjekkere for ungene når de kan være litt ute og herje også.Heldigvis har vi "bassenget" vårt ute i hagen (et slikt spa-bad) - der skal de få styre på litt etterpå så får de ihvertfall prøve badebukser og bikini´er i år - vi lar oss ikke stoppe,hører du det der oppe???
Hahaha...nå må jeg nesten le for idet jeg nå skriver dette begynner det virkelig å pøse ned...sikkert på pur jæ.... for å provosere oss stakkars jordboere enda litt mer.Det virker nok på ganske mange vil jeg tro;P
Men du...om det regner og er surt der du bor også ...ikke bry deg,fin på noe kjekt eller fornuftig,solen kommer igjen en gang!!!!!!!!! :)

1 kommentar:

  1. What a beautiful places to sit and do nothing.....pure relax................happy summer days.........love......Ria.....

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.