søndag 27. juni 2010

For et styr!


...her sitter madammen godt forplantet i stolen,og prøver å finne overnatting og lignende i Kristiansand.Og det var ingen enkel sak,må vite.Det er vel sånn at man bør bestille i god tid,men slik som vi jobber så blir det litt vanskelig så det blir litt sånn på sparket! Og sparket kom tidligere i dag...da var vi på en
   





 liten bil-tur rundtomkring uten mål og mening,og fant ut at kaaa-aa-aanskje vikunne klare å få til to tre dager neste uke,før alle andre drar på ferie. (Dog all sytingen kidsa presterte i bilen etter bare en halvtimes tid og på resten av bilturen ikke er til deres fordel)

                                
                                   






Ungene har veldig lyst til Kristiansand...og det er ikke noe rart med både Dyreparken,Kardemomme-by,Kaptein Sabeltann og i tillegg det nyåpnede bade-landet! Men ho mor ser med skrekk og gru på bilturen,som kommer til å bli veldig lang.(kjøpe lydbøker sa du?knallgod idé!!!)Vet ikke hvor lang tid man bruker ned dit fra Ålesund jeg?Man kjører vel gjerne om oslo og så videre....så det er snakk om ikke så rent få timer bare i kjøretid,men det blir jo en del pluss pluss pluss også da!Det beste hadde jo vært å satt seg i et fly,men jaggu kom kveldsmaten i vrangstrupen da jeg sjekket prisen for en tur oppi luften...rundt 20 000
 - nei de pengene bruker jeg heller på en annen tur!




Men hva gjør man ikke for sine til tider  søte små?Det hadde vært spesielt artig for husets egen pirat om han kunne få hilse på selveste Kaptein Sabeltann,eller kanskje aller helst Pinky?Og antagelig kommer han til å investere i minst ett nytt sverd til sin hittil ganske så omfattende samling !! Sverd er nemlig lykken på jord,- man vet vel aldri når man kan få bruk for et?


Og hadde nå mamsen fått sjekket ut litt butikker og sånn så hadde hun nå vært eitrandes fornøyd!!!!!




Nei det er nok sikkert og visst et familieferie-eldorado der nede i traktene som bør oppleves,og Linus og Martine er nok i en perfekt alder i så måte - håper jeg klarer å tråkle sammen etkvart :)
Tips og idéer er selvsagt mer enn velkomne :)
Tror jeg løsriver meg fra stolen nå -  hadde STORE ord under bilturen før i dag:"I kveld skal jeg sette ny rekord i å gjøre ting hjemme med hus og hunder og heim og unger...."
Hvordan tror dere det gikk....... ;P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.