onsdag 23. juni 2010

tankene på tur....

Egentlig så sitter jeg her og tenker på at nå bør jeg henge i,lette på stumpen og få badet en av hundene før jeg og ungene skal avsted og treffe gode venniner og få trent magemusklene litt (neeeida...ikke noe helsestudio-spetakkel....blir bare garantert MASSE fliring).Skal bli veldig koslig og veldig kjekt det forresten...blir så altfor lite sådanne aktiviteter!
Men ihvertfall...under min tenking på at nå bør jeg bade en hund så går tankene videre på et sett,og plutselig er jeg inne på tanken på det nye badet jeg har lyst på en eller annen gang...og sånn går no dagan = tiden fyker avgårde.Hadde nå egentlig sett for meg at jeg skulle kunne stå ute på verandaen og føhne den utvalgte hunden der jeg,men jaggu meg har det begynt å dryppe ute!!!!Så da sitter jeg her litt til og koser meg,og leter frem alle badebildene jeg har lagret på pc´n her...det er ikke få *lol*
- faktisk så mange at jeg ikke vet hvor et eneste ett kommer fra...sådan informasjon har nok dessverre kommet bort i kaoset av lapper hvor jeg skriver adresser og viktige notater...her er det virkelige sammensuriumet mitt,skal jeg love:)))
Men mytji fint var det vel,lell?



1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.