onsdag 23. juni 2010

Diggi-loo,Diggi-ley

...å som jeg bare digger og elsker og forguder de nydelige klærne til danske Tina Woodstrup !!!!!! I går var jeg og ungene på tur til Herøy Fritidsbad uti Fosnavågen,og da ble det også en liten tur innom Bella BLå som egentlig var hensikten hihi  .Jeg hadde nemlig i full fart sett et glimt av en deilig velourjakke der som jeg tenkte kunne være veldig kjekk å ha,og hadde liksom ikke fred i sjela før jeg hadde fått sjekket ut dette. Heldigvis hang den der enda...og magefølelsen min hadde rett som vanlig og jakken måtte absolutt erverves :)
Til og med hadde de en likedan til Martine som også ville ha:)
Men sørentutle meg altså...så mye annet fint der var! Spesielt til jenter!!!!Helt absolutt fantastisk nydelig...men akkurat i det jeg begynte å vise Martine det ene lekre plagget etter det andre,så falt visst humøret noen hakk og et pre-pubertetisk anfall kom!Vee-ee-eeldig bra timing Martine...NOT!Grrrr.......
Men trultemora var nok sikkert sulten og sliten etter noen timer i det deilige bassenget,-til og med sine første svømmetak fikk hun,så får vel unnskylde henne litt.Nå bare gleder jeg meg vilt til å se høstkolleksjonen og nye besøk uti Fosnavågen på både badelandet og butikkene:)
(Må bare legge til at lenger nedi gata var også fristelsene mange,på Gudrun Remøy hadde de Ti-Mo,Day Birger Mikkelsen,by Malene Birger og maaaaaange andre merker soom jeg elsker )
Men det var en lykkelig trio i bilen på hjemturen konkluderte vi med....mamam storfornøyd,Linus likeså og Martine mente hun hadde hatt den beste dagen i sitt liv!!!!!!! Ikke verst:))))

1 kommentar:

  1. Humøret på disse jentene raser fort opp og ned! Tusen takk for inspirasjonen forresten: http://littlescandinavian.com/2010/06/23/tina-wodstrup-spring-summer-2010/

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.