mandag 3. mai 2010

Så happy!!!!!! :)

Jeg er  glad og happy for de nye,kjempefinelekrentøffenydelige lampene mine!!!!! Fikk så veldig god unnskyldning til å kjøpe meg nye i ett vindu,der den ene lampen plutselig hadde en skjerm som var helt ødelagt!Ingen i huset  vet hvordan det skjedde...så da er det vel de firbeinte som har vært på ferde da?Eller noen som har et godt pokerfjes? ;/
Jaja...lampene hadde nå forsåvidt gjort sin plikt,de var sikkert både 10 og 15 år ! Har tittet litt etter nye en stund uten å finne noen som ropte mot meg...men helt tilfeldigvis en dag jeg skulle på jobb så fikk jeg i sidesynet mitt øye på en slik en i vinduet på Gavehuset.Og da var det liksom ikke noe mer å lure på,-er schnyyyta fornøyd altså:)
Og ble så fine når det ble kveld og med lys i også,at jeg måtte se på dem og nyte dem med et nokså fornøyd glis om truten rett titt og ofte! Fole fornøyde med andre ord:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.