søndag 2. mai 2010

Restituering!



Lurer litt på om jeg har fått virus på balansenerven?Eller om jeg er på sjøen...merkelig som det vugger i dag!!!!! Så dette har vært en meget sløv morgen,etter en heidundrandes og kjempegøy fest i går,og jada - jeg var i farta :D
Dermed er det vel knapt nok jeg står på beina enda,men har ihvertfall kommet meg opp i sittende stilling og kost meg litt med siste Vakre Hjem blant annet,og til og med Extreme Home Make Over på tv´n...nå er det bare om å gjøre 
å komme seg opp på beina så tre heller utålmodige hunder kan få seg en god luftetur - og jeg trenger visst en luftetur jeg også,haha:)
Men iallefullefall....la merke til 
et "nytt" norsk firma som annonserte i Vakre Hjem - Riverdale! Gikk inn på hjemmesidene får å se på utvalget,men der var det jo bare sånn idiotisk forhandler log-in...ååå,det er jo så kjedelig for sånne nysgjerrig-petriner som meg!!!!!!!!!Men jeg har ihvertfall fått meldt meg på nyhetsbrev så får man se etterhvert,- synes de har skjønne annonser ihvertfall og da blir man jo litt nysgjerrig,ikke sant?
Jaja...jeg får vel prøve å fote meg !! Nyt søndagen!!!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.