søndag 23. mai 2010

Koppe-dilla







Koppe-dilla ...den har jeg!!! Elsker gamle,skjønne kopper og serviser...og nå har jeg liksom sett meg ut et jeg syns er aldeles nydelig!!!!! Det er skjønne Polka Dot Tea Story fra Wedgwood...det med prikker på i både gult,rosa og mint


Egentlig så er det helt tullerusk å ha en sånn dille...for ikke drikker jeg kaffi,ikke drikker jeg te - ikke er vann eller cola noe å helle oppi -sier til meg selv inne i mitt stille,skrullete sinn at det er nå veldig kjekt å ha å sette frem når man har gjester da....men den unnskyldningen er heller ikke så veldig overbevisende for jeg har jo aldri besøk:/
(Så er jeg vel sjelden hjemme også da når andre folk har fri....)

Så er det heller ikke fritt for at der er en og annen koppe-serie i skapene rundt omkring i huset også...så her sier jo fornuften meg at det er galskap å kjøpe flere kopper!! Akk o ve..for et dilemma! 
Men det er bare det at de koppene er det skjønneste jeg har sett på aldri så lenge....og så er det sååå kjedelig å være fornuftig...(med andre ord har jeg det sjelden kjedelig,hihi)





Nå spørs det da...om det er noen butikker i kringleiken som har Polka Dot Story?Hmm..må sjekkes ut kjenner jeg på kroppen!

Synes forresten jeg leser i alle blad  at:
"Du skal lytte til kroppen din!"



Jeg er lutter øre kjære kropp..........  ;)

1 kommentar:

  1. Owwwwwwwwwww........nice nice...........happy sunny day !!!! hugs from me...............

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.