lørdag 10. april 2010

Jeg fant,jeg fant!!!!!!!






En nyyyyydelig blog....det ligger vel egentlig i navnet Ticking and Toile ! Så mye lekkert at man kan vel få både heteslag,spasmer,kramper og abstinens på en gang *lol*
Nyt desse bildene - det gjør ihvertfall jeg!!!!!!! Desse bildene er fra et intervju med Christina Strutt (Cabbages and Roses)som har gitt ut en nydelig bok...som dere ser av bildene er det nok en "must have"!!!!PÅ sidemnyen her ser dere link til Tickin and Toile...og om dere er raske kan dere være med på Give-away av denne flotte boken "At home with Country" hos henne !! God helg folkens!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.