fredag 9. april 2010

Herlige tapeter!




Ååå...syntes desse tapetene var så skjønne at hodet straks ssatte igang å tenke ut hvor,hvordan og hele den leksa der *lol*
Nå er det vel ikke noe presserende som skal tapetseres her i heimen,-nå
 er det ute som gjelder,-men det er nå gøy å se for seg både det ene og andre lelll. Og jeg som er så glad i porselen falt naturligvis pladask for tapeten med bilder av fat på.....jøje meg så artig!!!
Eller tenk dere det med knapper på da...på et syrom of course!!!!Kunne vel ikke blitt mer perfekt!!!!!
Nok en gang er det nederlenderne som slår til, og dette firmaet heter  Studio Ditte :)



1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.