tirsdag 23. mars 2010

One Piece

OnePiece-dressene i mange gøyale og kule varianter,for både gutter og jenter med et glimt i øyet og glad i komfortable klær!
                                                            Heia Norge!!
Festlige både den over og under......kunne tenkt meg en av hver jeg :) Må nevne at Karl har gitt meg nytt kallenavn etter jeg fikk meg daffedress....han kaller meg for en TELETUBBY!!!! :D
Desse med marius-genser-mønster er helt herlig spør du meg....minner meg om bodyene fra Ugly Kids med samme motiv...

Nok en gang skriver jeg litt om daffedress,da jeg faktisk har blitt den lykelige eier av en sådan:)
Og etter en ukes erfaring er konklusjonen veldig grei;anbefales på det varmeste!!!
Som tidligere nevnt....dette plagget er alt annet enn elegant,men verdens deiligste å krype inni om morgenen eller kvelden etter en lang dags økt. Selv om jeg er en "høye-hæler" dame,så kan jeg ikke ha det 24-7...faktisk blir det ikke så mye av det for tiden da jeg stort sett er hjemme,går på tur eller er på jobb.Men føler meg veldig bekvem når jeg en sjelden gang kan få noen centimeter ekstra i form av støvletter eller høyhælte sko.
Jaja...det er en tid for alt pleier jeg å si - og akkurat nå som småbarnsmor må nok høye hæler vike plass for det litt mer praktiske...ei heller så praktisk å gå lange turer med høye hæler når de tre hårete beista mine drar meg i alle retninger i sin jakt på godlukter i veigrøften!
Tilbake til daffedressen.Desse fra Onepiece er knalltøffe spør du meg,-falt pladask for både den ene og den andre!Og tredje og fjerde *lol*
Sjekk nettsiden deres du også...kanskje du finner en som faller i smak?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.