lørdag 20. mars 2010

Ny kolleksjon fra My Cinnamon Girl!

Dette har jeg ventet på med lengsel og smerte! Endelig har norske,herlige MyCinnamonGirl kommet med sin nye kolleksjon for våren 2010. Jeg ble jo så utrolig fornøyd da jeg kjøpte kjole til Martine herfra i høst,at nå var jeg spent på hva de kom med.Og jeg er ikke skuffet! Tvert imot,her må det bestilles tenker jeg :)
Den rosa tunika´n under er nå bare helt überskjønn spør du meg...kunne visst nesten tenkt meg selv!





Skjønnere klær skal man lete lenge etter...faktisk har jeg så langt i år ikke sett noen særlige fine barneklær jeg i butikkene heromkring:/  
Godt vi har internet!
All ros til damene bak MCG - nydelig kolleksjon :)
Og denne blomstra under her også da....så skjønn som det bare går an å bli! :)




1 kommentar:

  1. Så enig med deg, klærne var helt fantastiske. Den oppskriftsboka som du viste i forrige innlegg likte jeg kjempegodt. Dette blir nok en veldig populær bok i familien etterhvert. Ha en fortsatt fin søndag, og en vårlig uke, klem.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.