lørdag 13. mars 2010

Endelig!!!!








Endelig,endelig har Indiska bestemt seg for å åpne avdeling her i byen!!!! I går stod det store plakater på Moa om at de skal åpne der,og jeg er ihvertfall veldig glad for det:) På tide! Nå mangler bare Zara,Ikea,ToysRus og sikkert litt til...men da hadde jeg ihvertfall vært svært så nøgde!!!!!! Men Indiska hjelper på det altså.Mang en gang har jeg sittet og kost meg med desse blada mine,og sett ett og annet  som jeg kunne tenkt meg å kjøpt - ofte faktisk kopper og skåler og sliktfornoe,men også mange fine møbler og klær! Så dette blir spennende!!!!!!!!

Den jakken jeg har lånt bilde av her var ihvertfall knallstilig og absolutt en jeg kan tenke meg,-det blir spennende å se hva slags utvalg de får,og veldig kjekt med "noe annet" her i bya:)
Et stort JIPPI fra meg ihvertfall:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.