søndag 14. februar 2010

Valentines.....

Og romantikk i luften? 
Jeg håper,håper....hinter,hinter!!!!



"Et bryllup er det jeg ønsker meg,
-slik vi kan forsegle deg og meg.....
-livet er til for å leves NÅ, ikke bare la det skure og gå...
Livet det er så altfor kort og hverdagene går så altfor fort!
Ta frem drømmen inni deg - la heller hjertet vise vei!
Latteren din jeg savner i øre,butikkprat er vel alt jeg får høre.
På tide å finne en annen sti,sikker på at det gir mer energi!
Energi til både hverdag og fest,og da blir nok livet som best!"

     et lite personlig dikteri til Gubben min :)

2 kommentarer:

  1. hahahahaha! Ja gubben min e en smarting han. Hvordan går det der da. Ble det noe frieri?

    Vivian

    SvarSlett
  2. Så fint dikt du har skrevet til "Gubben" din
    Takk for hyggelig kommentar på min blogg - ønsker deg en flott uke!
    xx
    Lene

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.