onsdag 3. februar 2010

Petit Blanc D´Ivoire






Smeise det altså......må bare si at Blanc D´Ivoire har et fantastisk deilig utvalg som jeg sikkert kunne kjøpt omtrent ALT av!!!!!!!! Nam,nam!!!!!!!!
Den skjønne lille gråbrune sofae´n f.x - akkurat det jeg trenger meg nede i hallen hvor vi tenker å lage en liten tv-stue....hadde ikke vært så dumt å hatt hengende den lysekronen over heller da,når en først skal drømme litt:)


Men tror dere ikke jeg har funnet ut at de har en kolleksjon for barn også da! Bare for å friste stakkars meg enda mer,sukk og stønn!!!!!!!!!!!!!! Livet er hardt dere!
Petit Blanc D´Ivoire er fullt av fristelser for småtassene våre,-bare sjekk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.