onsdag 3. februar 2010

Deilige Slettvoll!!!!










Ja Slettvoll møbler har virkelig hatt en total make-over og gått fra korg og manilla til supre design-møbler,faktisk med god hjelp av Helene Hennie.
Flotte basismøbler som man kan skape forkjellige uttrykk med,både tøft og stilig og romantisk om man vil! Og jeg vil så gjerne:)))))








Kunne f.eks meget gjerne tenkt meg å krype oppi den daybed´en på ene bildet,hatt pleddet over meg,en god kopp kakao og en god skive...eller kanskje kjeks med deilige oster som jeg har kjøpt på Moa i dag.....ha fjernkontrollen for meg selv og se alle episodene med Grey´s Anathomy som jeg IKKE har fått sett denne sesongen ,men har til gode :)
Det hadde vøri luksus det.....
Men,men,plikten kaller og jeg sitter bare å blogger litt mens jeg venter på Gubben skal bytte med meg,så får vel ha luksusen til gode en annen kveld.
Har ihvertfall en liten hyrdestund mens jeg sitter her og rett og slett nyter fine bilder fra Slettvoll :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.