tirsdag 23. februar 2010

For små prinsesser






Og noen store også kanksje????Til og med jeg synes desse dukkehusene er helt nydelige,og Martine hadde slett ikke hatt noe imot et sånt...best å ikke vise henne kanskje?????

Hadde egentlig store planer da jeg hadde fått snuppeluppa mi;skulle bygge dukkehus selv med både stall,lysthus og ene med det andre....ehm,det har vel ikke blitt så mye av enda akkurat. Så da spørs det vel - må nå i tlfelle bli om jeg får en snuppe til en gang det da ???*håpe*



Martine elsker ihvertfall å styre med dukkehus,barbiehus,pet-shop hus og alskens små figurer og dukker,det er vel gjerne en jenteting og det er veldig artig å høre på når hun er i gang.det som ikke er så gøy derimot,er alt småtteriet som er "over-alt" og skal ryddes vekk....Polly Pocket for eksempel - tror mange mødre nikker gjenkjennende og vet hva jeg mener når jeg sier det er noe herk å plukke sammen,og støvsugeren her i heimen har nok slukt mangt et Polly plagg i løpet av sin karriere her *lol*
Nei da er det tross alt bedre med Lego  ja ;)

Bilder fra engelske The Dolls House Emporium 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.