fredag 22. januar 2010

Skjønne Linusen.....



Ja et morshjerte kan jammen briste ved synet av en slik skjønning!
Det er nesten like spennende hver kveld når jeg kommer igjen fra jobb,og skal se etter om barna har det bra....mon tro hva Linus har i sengen i kveld da??? Det har lenge vært sjørøver hatt og gjerne både ett og to og tre sverd oppi sengen,men i går kveld var han tjally med capsen på snei:)
Litt av en type denne karen her altså!!!

Legger ved et skjønt dikt han hadde med hjem fra barnehagen for et par år siden,med et avtrykk av hånden hans....tiden går for fort altså!!!!!

Det hender du er sliten
fordi jeg er så liten.
Jeg setter merker alle steder
og gjør deg ganske sliten.
Men hver dag blir jeg større,
ja,en dag blir jeg stor,
og alle mine avtrykk
blir bare svake spor.
Her er mitt lille avtrykk,
så du kan huske og forstå
hvor søte hender jeg hadde
den gangen de var små 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.