tirsdag 8. desember 2009

Ugly? Ikke i det hele tatt :)



Må bare si jeg DIGGER UglyCC - det norske firmaet som desginer de herligste,morsomste klær for barn altså!!!!! Nesten som Moods of Norway for barn,ikke sant? Hadde ikke hatt noe imot en liten baby i en sånn body nei!!!!
Best jeg holder meg unna Huslfiden i byen(ålesund) som jeg vet selger slike....kunne lett funnet på å kjøpt en! 

Og nå har de til og med kommet med bodyer med melkekartongmønster på,hahaha - herlig!!!! 

Kjempebra jobbet,gleder meg til å følge denne gjengen videre:)

Lyst å se mer? UGLYCC


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.