tirsdag 8. desember 2009

Nydelig interiør




Surfe,surfe,surfe...idag har jeg virkelig en "late-seg" dag...ihvertfall inntil videre.har egentlig ikke tid til sånt,men kjente at det trengtes etter noen hektiske uker med mye fremog tilbake på jobb,mye inn og ut på moa,selskap,løpetid,styr og stell.Så nå surfer jeg med god samvittighet og Linus får spille WII med litt mindre god samvittighet...skal hente Martine på skolen om en time og da får jeg løfte på bakjin:)
Allefullefall havnet jeg inn på sidene til Traditional Homes som er et ypperlig blad å kaste vekk penger på,men som også har nettsider.Knabbet litt bilder derifra,-se,nyt,drøm,bli inspirert:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.