torsdag 3. desember 2009

Baby Goes Vintage




ÅÅÅå,sååå utrolige fine og skjønne ting det var å finne på denne siden babygoesvintage,-nostalgiske leker,bøker etc som ihvertfall jeg falt pladask for!!!!!!!!!!!!! 
Tråbilene var absolutte noe av det råeste jeg har sett av det slaget....men redd Linus er for stor for sånt nå:( 
Hva skal vi gjøre med det Karl???
Nå sitter jeg forresten og lurer på om jeg gidder å dra på Moa og shoppe,-Martine blir 6 om to dager,og jeg har ikke kjøpt gave enda - men har selvfølgelig en plan-Det jeg IKKE har,er tid!!!!!! Skulle hatt meg en fridag,men det er dessverre ikke så lett:(
Men bursdag og gaver blir det nok lell:)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Tusen takk for koselig komentar inne hos meg. Varmer det vet du.

    Wow for noen hunder! Har ikke sett mange av disse i Ålesund må jeg si. Kan tenke meg der er en del pelsstell derja!

    Ha en super duper uke.

    Smil ;-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.