lørdag 28. november 2009

Caravan Cool COlor Puppies






Fikk så lyst å dele de herlige bildene av Pisty og kullsøsknene når de var små,så jeg har tyvlånt noen bilder her fra Kennel Caravan,-regner med Lotta bifaller :) Desse valpebildene er bare helt fantastiske,og jeg misunner litt Gro og Lotta som hadde hele denne skjønne bølingen å kose og leke med(selv om det sikkert var mest arbeid!!!!)

Har i samme slengen tatt med bilder av de flotte foreldrene,pappa som er en flott italiener(flotte italienere liker vi vet du;) som heter Maidum Blue Tuareg og mamma´n er nydelige Caravan Blue Sphinx.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.