tirsdag 2. januar 2018


Håper du ikke datt ned av stolen du satt i nå,- fikk vel sjokk når du fant livstegn her inne? Hvem hadde trodd det skulle gå så lang tid før jeg våknet til live igjen??? I live har jeg riktignok vært hele tiden,det er den forbaskede bakenden min som er problemet...ihvertfall hovedproblemet.Betennelse i halebenet er et langvarig onde! Men skal nå se om jeg får knotet ned litt mer her inne for det om!Begynner i det små med å ønske alle som titter innom (så mange,til tross for lite liv og røre,takk takk ) et godt nytt år med mange fine øyeblikk i 2018 !

365 nye dager - 365 nye muligheter!



4 kommentarer:

  1. Det var nesten. ja.Heldigvis satt jeg på en bred stol!
    God bedring til bakenden. og Godt Nytt År! Gleder meg til fortsettelsen.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Godt jeg låg på sofaen :)))
    savner deg vett du <3
    god bedring fie du
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Dejligt at høre fra dig igen. Rigtig godt nytår og god bedring

    Klem Lone

    SvarSlett
  4. Ja, nu var det sannelig på tide. Håper du friskner til og kommer med mange av dine herlige innlegg.
    Godt nytt år forresten.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.