onsdag 22. mars 2017

Ikke alle like glade....



...men jeg tipper det er ihvertfall ei her i huset som er sjeleglad for mer snø. I år har nemlig ungene fått prøve slalom for aller første gang, noe jeg selv elsket rant mye da jeg var "pittelitt" yngre og som jeg har hatt lyst at ungene våre skal få prøve leeenge!


Endelig ble det!




Begge to elsket det første gangen...men Martine var med en vennine en gang og fikk litt mer trening enn lillebroren så neste gang de dro i lag fikk hun han med seg opp i et større trekk og det ble visst et mareritt...gutten hadde til slutt tatt av seg skiene og gått gråtende ned igjen.Så han hater herved slalom og skal aaaldri mer renne det. Tror vi tralalal...vi minnes altfor godt når han skulle lære å sykle og ikke fikk det til - han skulle aaaldri sykle mer. Men mora skal nok ikke gi opp så lett og se om ikke hun kan få han også til å elske det,og føler seg nokså sikker på at det skal gå i boks...kjenner gutten min ;)


Så har vi denne frøkena her da.Allerede ekspert visstnok. I egne øyne ihvertfall for hun er absolutt ikke lydhør overfor eventuelle forbedringer for hun kan det! I så fall den gjennom tidene som har lært seg raskest slalom,bare etter fire ganger og ekspert ;)


 Men hun får bare styre på og prøve seg, - det aller viktigste er ikke stilen men at hun har det gøy og det har hun!!!! Hun kunne gjort dette hver dag! Og nå som det kommer enda mer snø håper vi det blir mange sjanser enda fremover...før i år har mulighetene blitt "ødelagt" av håndballkamper men nå er sesongen over og selv om det også er vemodig så er det veldig deilig også! Nå kan vi endelig gjøre andre ting...og de andre tingene står i kø må vite!



Skulle ønske jeg kunne renne slalom selv...men snøen er ikke snill med huden min og vinden likeså...og fuglene må vite hvordan det hadde gått med kroppen om jeg prøvde lykken??? Tør knapt nok tenke på det...men en dag skal jeg nok prøve igjen,det kribler når jeg ser hvordan smått og stort suser nedover bakkene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.