tirsdag 8. mars 2016

Deilig,deilig....


...som med så mangt annet som er deilig,deilig er det også farlig,farlig - ihvertfall for denne kjerringa,å våkne til slike morgener! Herlighet og hallelujah så flott!
Kaldt javisst,men solen varmer allerede og vårfølelsen og huden kribler om kapp :)


Her er det bare å holde seg unna vindu og gjøre noe annet vettugt,- heldigvis fikk jeg gjort om litt på kjøkkenbenken min i går...samme tingene stort sett men det blir litt nytt bare ved å flytte litt frem og tilbake!!!! 


Og når solen og vårblomster setter spissen på det hele ja da blir man glad av å se på!Tror jeg tør påstå blomster ikke bare er fint å se på men faktisk  er ...

....godt for helsen !



5 kommentarer:

  1. Hei på deg vennen!!!!
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så herlig!!! SOL!!!! Og sol hos oss i dag også!!!!
    Alt blir litt lysere og bedre med SOL!!!!!
    Men du kan vel ikke la solstrålene skinne på deg, men i hjertet kan de få lov!!!!

    Nydelig tid vi går i møte!!!!
    Det blir lysere lengre og lengre!!!!

    Ønsker deg en GLAD SOLDAG!!!! varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Idag skinner solen som bare det...så utrolig deilig!! Sol og vakre blomster...det holder i lange baner!! Nyt dagen, Tove! Fine bilder fra kjøkkenet og veldig koselig påskepynt i forrige innlegg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Det høres herlig ut med sol! Blomster og andre vakre ting er HELT klart bra for både humør og helse.
    Ha en super dag!
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Always a pleasure to come here for a visit and see your world! And I've been enjoying your photos on Instagram! Have a lovely week.....

    ~ Violet

    SvarSlett
  5. You are my sunshine....
    Så skønt og dejligt med vår følelse.
    Vi, min datter og jeg, havde en dejlig tur til Norge. Helt bestemt Arendal, hvor vi har gode venner fra ca 25 år siden, da jeg selv boede i Oslo. Jeg mener jo at det er dere nordmænd der er så flinke til interiør. Vi kan vel lære lidt fra hverandre.
    Og ja jeg er på instagram, men er ikke noe særlig flink der. Går under navnet lonnisverden.
    Vi får håbe at denne vårfølelse og solen vil hænge på og blive for et stykke tid.
    Her melder de kloge finere vær hen ad ugen. Så det ser jeg frem til. Håber det bliver lige så fint som det du beskriver.
    God og deilig kveld til dig søde Tove :-)
    Klem Lonni

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.