fredag 26. februar 2016

Oh yes...


...tenkte kjerringa og nesten hoppet i taket,eller av stolen for den del ,av umiddelbar glede da hun fant ut at kjekke Claus kommer med nok en delikatesse av en bok.Ja...såfremt man kan kalle en bok for en delikatesse da? Jeg gjør ihvertfall det,for dette er nesten det beste som kan serveres meg!!!! Man kan jo leve på luft og kjærlighet,ikke sant? Og når jeg stikker snyteskaftet inni mellom permene på slike bøker,ja da glemmer jeg faktisk å spise!
Forår..våren,- den deiligste tiden jeg vet! Som vi alle gleder oss så veldig  til nå i desse dager!Merker jeg må anskaffe meg boken litt kvikt,oppi knolten er det alltids plass til enda litt mer vår og hageinspirasjon (merkelig nok,stappfullt allerede da)!
Har lånt bilder fra hjemmesiden til Claus - og her får vi et lite innblikk og selv om jeg strengt tatt ikke trengte noe innblikk for å vite at boken er flott så er det ihvertfall ikke noe å lure på lenger.....





Fantastiske Claus !


Boken kan f x kjøpes her !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.