onsdag 9. desember 2015

Enkelte morninger...




...ja vi har vel dem alle og enhver av oss? Morgener da vi knapt nok får opp øynene,kroppen vil ikke i bevegelse og man har mest lyst å lukke øynene og sove videre...etter et brutalt og nådeløst drap av vekkerklokken selvfølgelig!!!Skal love jeg fik morderiske tanker da min vekkerklokke pep i dag tidlig ihvertfall,og etter å ha fått mann og unger avsted går jeg bare i svime her og hører sofaen lokke på meg!Tenk å lagt seg godt til rette,hatt over seg et pledd...tent noen lys og bare kose seg,slappe av...zzzzzå trøtt jeg blir bare ved tanken! Men - å neida,denne kjerringa skal tenke andre tanker!!! Skal tenke på at jeg har en helt ny og ubrukt dag foran meg,og den må man jo benytte seg av!Ihverfall en liten stund.Før sofaen inntas!

Av og til må man !!!

(Den deilige sofaen og stuen på bildene er ikke min ... herlige bilder fra Artwood.se som ikke gjør meg mindre trøtt akkurat!)




1 kommentar:

  1. Atmosphere og awesome billeder, der er udtryk for en beaotiful hus design. Din magt decaration ord er kraftfuld. Mange gange nogle har brug for at reparere deres gulv og behov for en Gulvafslibning. Her vil jeg give nogle af mine favorit Gulvafslibning dem er populære for at gøre dette job ...
    gulvafslibning priser

    gulvafslibning pris

    gulvafslibning københavn

    billig gulvafslibning

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.