lørdag 31. oktober 2015

Bøøøø....


....det er visst forferdelig skremmende å komme opp til oss i dag på selveste Halloween! For her kommer det ingen ser det ut til - det blir med andre ord masse godis å stappe i seg for den som vil av familiens medlemmer.Før var det neste for mange som kom og prøvde lykken,men jammen er det trist når det er helt stille også!


Det ble ihvertfall pyntet ved inngangsdøren og alt var klart i formiddag,til og med været var helt fantastisk med mild og deilig føhnvind...vi var sjeleglade for vi holdt på med et helt annet veeeldig kjekt prosjekt som snart skal bloggifiseres må vite!
Men etterhvert kom det et skikkelig ruskevær og det må vel også ta noe av skylden for manglende hekser og monstre på døren!


Jaja,- en heks har vi da,- bokstavelig talt på døren!


Linus han har dratt på Halloweenparty til en klassekamerat mens Martine benytter muligheten og prøver lykken i nabolaget - hva gjør man ikke for mer godteri! I fjor husker jeg vi faktisk kastet litt i bossen etterhvert...det er så svært med det samme men så blir de kvalme og så blir tingene stående og blir ødelagte og plutselig uten at noen merker det er det borte vekk!

Vi får se om de har hellet med seg...visst ikke er godte-lageret fremdeles fullt her enda!

Happy Halloween :)




1 kommentar:

  1. Søde Tove:) Hvor har i bare pyntet fint op og sikke en uhygge!!!!!
    Elsker når der bliver gjort noget ud af det. Men traditionen er meget ny i Danmark. Jeg havde købt en hel skål skræmmende slik. Men ikke en henvendte sig ved døren. Så tror der går nogle år inden den tradition er helt på højde med de amerikanske tilstande.
    Må altså lige indskyde at jeg er helt forelsket i din søns navn. Det er så fantastisk. Var jeg ung nok til at få flere børn. Så var det helt sikkert en Linus.
    Rigtig fantastisk søndag

    Charlotte

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.