tirsdag 7. juli 2015

I live....


...jammen har det vært skralt med blogging i det siste.Her har det gått i sykdom og elendighet,så jeg får unnskylde meg med det!
Har begynt å komme meg på beina etter spy-syken,men stilen er nok litt Shakin´Stevens! 

Nå mangler det bare å få vekk masse utslett på kroppen som er en pest og plage...kroppen klarer ikke holde på temperaturen slik jeg fryser og sover dårlig,og klør til den særdeles store gullmedalje.

Men akkurat nå klør det aller mest etter å få huset litt i orden igjen etter "syka" i heimen,det ser jammen fort ut som et bombenedslag!!!!!Så får vi se om det kommer noen bomber oppi hodet etterhvert og kreative idéer som kan deles her..

...det er håp ;)


2 kommentarer:

  1. Uff spysyka er ikkje noe å ha...
    bra det er over
    verre med kløen din stakkar
    du får virkelig prøvd deg<3
    nydelig kjole og hårpynt
    å di kreative ideer kommer garantert
    klemmmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. God bedring til dig kære Tove.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.